Sunday 29 April 2012

Hello Earthlings :)

assalammualaikum . hello earthlings . lama gilaa kan aku tak update blog . almost 2 bulan . muehheehe . aku buzy lha . *ktipu . act . aku malas nak sign in blog . haha . tetibe hari ni aku sign in blog da baru . ermm . baguss lha . erkk . macam-macam cerita ade . first . lagi 2 minggu exam . mid-year . okay , aku nervous gilaa . ye lha . ujian 1 punye result dah lha terok . nieyh pulak mid-year . erkk ? tak tahu nak cakap ape lha . harap-harap lha okay jea . *insyaallah . doakan okay ? second story . aku rindu ramaii orang . act . dorang nieyh kengkawan aku jugakk . aku rindu , shida . faizah . shuhada . biehah . jiehah . budak-budak 6A 2010 . ermm . biehah n jiehah tuhh memang lha satu skolah , tapi . ntah lha . diorang dah tak duduk hostel . so , da tak rapat sangat lha kan ? shida pulak . da pindah kelantan . perghh . memang aku rindu dea sangatsangat lah . shida , aku nak jumpa kau . faizah n shuhada pulak . boleyh je kalau nak jumpa tapi . masing-masing busy kan ? pulakk rumah agak jauh . ermm .  third story . nak share gambar + rupa baru aku . yelah . aku kan rabun . just . sebelum nieyh takk pakai spect jea . nieyh nak tunjuk lah nieyh . haish . sabar lha kejap . okay . dah siap . nahh . tak lawa pun . 


 



erkk . tahu buruk .nak komen . dekat chatbox okay ? second picture . 

erkk . aku memang tak comel . aku admit benda tuhh . okay ? haha . *mukamintakkaki . sila bagi okay ?

homework aku berlambak lha . tak tahu nak campak kat mane semua tuhh . aku memang lha bercita-cita nak buat tapi aku tak tahu bila aku betul-betul boleyh buat . ermm  . masalah-masalah . ouh ya  . esok , aku tak pergi sekolah . act . harini sebab sekarang da pukul 2.30 pagi kan ? hehe . sebab nye aku demam . then . aku dapat MC . ermm . esok 1 mei kan ? lagi sepuluh hari birthday aku .*ktaksabar . harap-harap lah time 11.05 tuhh balik wajib . dapat sambut kat rumah . :) *ksukaa . erkk . ape lagi nak story ekk ? ouh . ermm . aku nak galaxy y lha . tapi macam tak best pulak , sebab dalam kelas aku da ade yang pakai . senang-senang je classmate aku tuhh dapat dari bapak dea . *kjelesgila . *yan . untung lha kau . bapak baik . ermmm . abess tuhh nak tukar phone ape ni ea ? *macambanyakduetpulak . haha . okay lah . aku pun dah menguqap banyak kali dahh nieyh . so . undur diri dulu okay ? bye readers . :)

 

No comments:

Post a Comment