Saturday 13 October 2012

Memang musim kee ?

Assalammualaikum ,
auuuchuuum , sakit hidung aku . berhabuk betul blog ni . HAHA .
Ehh , sekarang ni kan , memang musim gaduhh kee ? Bukan gaduh yang melibatkan sorang dua tau , Tapii lebih . Kenapa aku ckp macam nii ? Sebab , aku pun tengah gaduh .
Ermm , aku maksud kan , gaduh dalam group . Aku yakin , semua orang mesti ada group sendiri kan ? And group tu lahh BFF korang . Aku tak tahulah kalau dekat luar sana tuhh macam mana , tapii , dekat sekolah aku benda nihh memang terjadii . Aku dah perhatikan dua tiga harini , group aku , group A dan group B . Group A n B tuh , ada nama sendiri , tapii takkan nak bagi tahu pulakk . Tuh cerita diorang . Aku tak tahu lah kenapa group A n B tuhh gaduh , takkan gegedik nak tanya semata mata nak buat post dekat blog ni pulakk . Tapi , group aku , aku tahulahh kenapa kita orang gaduhh . Korang semua kenal kan group aku ? Kalau tak kenal , baca entry sebelum-sebelum ni . Group aku ni ada enam orang , salah sorang ni salah faham , then tak bertegur lebihh tiga hari , dia tak nak tegur , aku dengan empat lagi tuhh , suruh lah salah sorang dari kitaorang ni kirim salam kat dia , tapii , makin teruk pulakk , Adoii , pening kepala aku lahh , bila nak baik ni sayang ? Kitaorang semua rindu kauu . Takk ada kauu , group kita tak ceria tahuu , Common lahh , dah besarkan ? bboleh fikir sendiri . Please , come back with us , We miss you a lot . Takk ada kau dalam kita orang , kita orang rasa kehilangan . Please , kita orang dahh jelas kan apa yang sebenarnya kan ? *aku harap sangat kau baca ni semua . 


Untuk group yang lain tuhh , aku doakan group korang berbaik balikk . Aku tahu , korang pun rasa tak best kan bila gaduh dalam group sendiri . Samalah kita . Aku harap , kita semua bolehh berbaik balikk dengan group masing-masing . :) .

No comments:

Post a Comment