Thursday 15 March 2012

Lama Gila

assalammualaikum . hye peeps . okay . hari nieyh nak cerita pasal Helmie Mie lagi . engat takk hari tuhh ade letak gamba ddea pakai baju biru n spek biru tuhh ? hh , tuh lha tuan punye badan . sekarang malas nak letak . semak jea .*gurau okay abang , jgn marah . haha  okay . act . dea nieyh abang aku . bukan abang betull lha kan . abang angkat . normall lha tuhh budak sekolah menengah , ade abg n kaka angkat nieyh kan ? okay . die nieyh macam , alah , tak thu lha nak bagi andaian macam mane , tapi yang penting , dea nieyh kejap hilang , kejap timbul , serabot aku . haha . almost TIGA BULAN tau aku lost contact dengan dea . tapi tadi . dea tetibe muncul balik . dea bagi salam . aku pun jawab lahh . tetiba dea kate aku sombong . Hello ? siape yang sombong sebenarnya ? abang kan ?  then . dea ngaku dea yang sombong . sebab dea yang tak contact aku . dea cakap no aku dea dah terhilang kan ? okay lha . aku sebagai adekk nieyh pun percayee je lha . dea tipu aku . dea yang dosa kn ? okay . lepas tuhh . dah borak-2 . aku pun tanye lha satu soalan berbunyi cengginih . abg pakai fone ape ea sekarang ? dea jawab vivas U5 . aku pun . wah , lawa gila phone . nak curik boleyh ? haha , dea cakap tak boleyh . okay . kedekut abang aku nieyh . huhu .lepas tuhh . borak laggi n lagi n lagi . then dea kate nak logout . aku pun . okay kan je lha . da bagi salam semua tuhh . dea pun berambus . that's tha story . 

nak tau kenape aku cakap lama gila ? sebab , dah nak dekat TIGA BULAN kott tak contact . lame tuhh . kalau orang pregnant , perut da nampak sikit da kan ? haha  . kbaii .

No comments:

Post a Comment