Wednesday 14 March 2012

A Time With Bestie

assalammualaikum . hye peeps . ehem , lama gila tak hupdate beloggie nieyh . dah ad sarang labahlabah dah nieyh . *ktipu . haha . ade perubahan kan ? bestie ku no.2 buat kan . thanx hada . :) okay , A Time With Bestie tuhh . bukan nya aku jumpe bestie aku ke ape . kite orang gaayout je kot . lama gila tak denga suare dea . sumpah rindu . our chatting sounds like this :
Faizah:kenape baru sekarang nak call ?
Aku : untung aku call kau . asal misscall tadie ?
Faizah : sedeyh , ade balak macam shiall . 
Aku : ouh . dah2 , lupe kan . kau tengah buat ape ?
Faizah : barik jea . kau ?
Aku : on9 . haha . blablabla 
Faizah : blablablabla . 

*tibatiba

Faizah : weyh-2 , aku letak dulu ea . mak aku panggil lha . 
Aku : okay . 
Faizah : okay , bye .
Aku : bye .
tttuuuuttttttttt

then , bunyik lagu . mr. saxo beat . 
ade text , faizah bagi . weyh2 , kite text jea , ayah aku keluar bilik lha , kalau gayut nanti bapak aku syak aku gayut ngan jantan pulak . 
aku pun . : ermm , okay lha . 

text punye text . tetibe dea dah tak reply . TERmembuta rupa nye . ngekk betul . 

lepas dea tak reply tuhh , aku still lagi on9 , tetibe tengok . bestie aku no.2 on9 . *dalamhati,yeah.suka3.
aku pun IM lha dea kan , cakap nak mintak tolong  . dea pun kate lha boleyh , aku intak dea letak kan lagu tuhh dengan letakk kan shoutbox . okay , dea tolong , aku sayangs dea gilloss , 
then . da siap mengupgerate blog tuhh , aku chat2 kejap , then tido . 

BESTIES . we are in one RELTIONSHIP called BESTFRIENDFOREVER .
The only words I want you both to know is . ILYDMBFF :) IMY . :D

*tak paham gi mintak tolong google translate kan . :)
 

No comments:

Post a Comment