Saturday 7 July 2012

2:10 A.M. . 08/07.2012 .

Assalammualaikum ,
Ehh . Lama gila aku tak update blog niey . Hey , blog aku new looking kan ?
Credit to Hada Zulhairis . Thanx a lot sayang . Erm . Aku dah seminggu dah tak pergi sekolah . Sedih , Nak belajar . Kawan-kawan aku semua mesti lagi pandai kan sekarang ? Aku tak pergi sekolah sebab , SUSPECT H1N1 . See ? teruk kan ? Careless betol jage diri sendiri . Sekarang , Alhamdulillah , dah okay sikit . :) . Erm , 2 minggu dah tak pergi practice band , dekat kantin MGHS . Rindu *waktuadelatihantakmahupergi . Haha . Band sekarang , aku dah banyak dah miss function . First , waktu orang JPM datang sekolah , Second , Lawatan dari bebudak indon . Third , Function dekat Maktab depan sekolahh aku tuhh . Huargghh . Aku nak pergi semua tuhh . Tapi , macam-macam benda yang halang aku . *sedihlagi . Hey , sekolah aku ada cikgu practical , ramai ohh . Ada sorang cikgu nie . Good looking lah , tapi aku tak tergila-gilakan dia kay . Bebudak sekolah tuhh je , Gedik semacam *ehhjanganmarah . Ermm . Yelah , kalau cikgu tuhh lalu je , semua kalau boleh nak keluar kelas , semata-mata nak pandang dea . Adoii yaii . Pening aku . Erkk , Dah lahh , Idea dah tak ade , Nothing to write anymore . :) 
Assalammualaikum .

No comments:

Post a Comment