Sunday 5 August 2012

BAHAGIA .

Assalammualaikum ,
Haii readers . Lama gila kan aku tak menaip dekat blog nihh .?
Ermm , agak busy sikit lahh semenjakk dua menjakk tiga menjakk ni . HAHA .
Kayy , BAHAGIA . jarang tau aku post happy-happy nie . Biasa nya cerita sedihh je aku post kat sini . HAHA . kay , nihh nak cerita , apa yang bahagia nye sangat nie . Ermm . Semua orang ada KAWAN kan ? tapi , betul ke semua orang ada SAHABAT ? Susah kan nak jawab ? Tak semestinya semua orang yang ada kawan tuhh , ada sahabat . Kita kena ingat tuhh semua . Aku ada ramaii kawan . Kau nak kawan yang macam mana ? yang menyakitkan hati ? yang tak reti jaga perasaan orang ? or kawan yang ada just bila kau gembira jee ? Semua tuhh aku ada kayy . Tapi , Aku just ada lapan orang sahabat . Lima satu sekolah dengan aku , sorang duk depan rumah , sorang duk kelantan and then , sorang lagi  sama sekolah waktuu sekolah rendah . Kenapa mereka di gelar sahabat ? Sebab mereka selalu ada bila-bila , di mana saja aku perlukan mereka . Yang lima orang tuhh lagi lahh , Hampir tiap-2 hari aku habiskan waktu aku dengan diorang . :) . Nakk kenal dengan diorang ? kejapp Ehh .
Ehh , sabarlah kejap . Nak upload lahh ni . 
Tadaaaaa ....
 Ini lahh mereka . maaf lah , gambar buruk sikit , masing-masing penat . baru lepas hari sukan . 
From left , Aku , Hanis , Fahimah , Mai , Siput , Iedi .

I Love Them Damn Much . Thank you for staying beside me whenever i need you . :) .

Then  , yang nihh pulakk . 
Taddaaaaaaaaaa.....
 Nama dia . Nur Faizah Binti Abdul Zamzuri . Comell kan dia ? Memang . Dekat dIa lahh aku luah kan segala-galanya . Segala sedih , gembira aku . semua aku kongsi dengan dia . ILYDM , sayang . Rinduu kauu , Lama gila tak jumpa . :) .

Next , budakk kedingg nieyhh . 
Taadddaaaaaaaaaaaaaaa ......
 Nama si kedingg nii . Izatin Radiyah . Tapii , aku panggil dea , Atyn jee . Dekat dia nii pun aku kongsi Everything . Semua nya , Segala nya . tak ada satu pun tertinggal . Walaupun , dia duduk depan rumah aku , tapi kita orang jarang jumpa . sebab , aku duduk hostell , kadang-kadang  , kalau aku balikk punn , dia ada hall dengan family dea , takkan nak kacau pulakk kann ? Ermm , Atyn , aku rindu kau , rindu nak lepakk-2 dengan kau depan rumahh aku . Sorry , minggu ni aku busy . IlYDM , Kedingg . :) .

So , tuhh jelahh SAHABAT aku . InshaAllah , kalau suatu hari nanti , Allah takdirkan , Sahabat aku bertambah , akan aku share kan dengan kau orang semua . Bukan nak riak , bukan nak berlagak aku ada sahabat ke apa , tapi sebab rasa bersyukur sangat kerana Allah kurniakan aku Sahabat yang baik-baik dan memahami smeua nya . Alhamdulillah . Sekian , Assalammualaikum . :) .

No comments:

Post a Comment