Saturday 15 September 2012

Rumplestiltskin :) .

Assalammualaikum .
First thing , nak mintak maaf sangat-sangat sebab dah lama mengabaikan blog ni . sorry kay ? aku tak update bersebab tau . Wifi rumah aku kena sambar petir , then , selepas sebulan , barulahh mak aku betul kan . Thanx ibu , Love you . Okay , kali ni update nak cerita benda yang terjadi dalam masa sebulan yang aku takk update langsung tuhh .*ayatakumacamtaikk . haha . Okay now , be serious . Dalam setiap tahun , tak kira di sekolah menengah atau rendah , akan ada PLBS . atau ORAL . kira macam ujian lisan lah senang cerita kan ? haha ., erm , untuk tahun ni , aku sebagai pelajar form 2  kena buat RUMPLESTILTSKIN sebagai orall aku . Ni kerja group . diberi masa lebih dari sebulan untuk berlatih . tapi kelas aku terlebih lama pulakk masa berlatih nya . haha  untung kan ?
Okay then , Ni ahli group aku n watak-wataknya . 




Hye , ni aku , Sarah Aina as the narator . :) .
next is :



Hanis Afiqah as the Rumplestiltskin . :) .
Next , 



Mai Saidatul Athirah , dia ni jadi Lisa . :) .
next ,
Annis Najuwa as Mother . :) .
Next is , 
The girl in purple . Anis Fahimah as Father . 
Last but not least ,
Nama dia Masliana , Dia jadi King , 

Okay , tuhh lah ahli-2 group aku ., comell-2 kan ? dah tahu lama dahh , haha , ermm , markah untuk oral belum tahu lagi . tapi result untuk the best character dah tahu dah , Nak tahu ? kejap , nak taip . 

The Best Narator : Nur Sarah Aina . *Alhamdulillah 
The Best Rumplestiltskin : Hanis Afiqah *Thanx for your cooperation buddy .
The Best Lisa : Nuraina Azman *dia group lain . Congrates by the way .
The Best Mother : Aina Dalila a.k.a. Lilo . *congrates sayang . :) .
The Best Father : Anis Fahimah . *Yeahh , group aku lagii . :) .
The Best King : Najihah Syuhadah and Nur Atirah *ada dua sebab teacher aku and classmates susah nak tentu kan , dua-2 baguss . 

Congratulations korang . Yang takk dapat best character tuhh , korang pun bagus jugakk tau , tahun depan kita buat lagi bagus kay ?

2RKM punya Drama Rumplestiltskin best . :) . 





 

No comments:

Post a Comment