Thursday 25 October 2012

S.H.A.M.A.S.

Assalammualaikum .
Hai readers . It's me . I'm back . HAHA .
Nampakk tak gambar dekat atas tuhh ? Yeahhh . That is my group's name .
SHAMAS tuhh stand untuk nama kita orang .
S-Sarah
H-Hanis
A-Anis
M-Mai
A-Annis
S-Sarahasnadiah
Dua tiga kosong lima tuhh pulak date kitaorang .
23052012 / 23 May 2012 .
Dua hari yang lepas , kita orang sambut monthlysary kitaorang yang ke-5 . Alhamdulillah , dah lima bulan kitaorang bersama . Segala suka , duka , perit , pedih , masam , manis , pahit , masin , semua kitaorang kongsi samasama . Aku bahagia ada diorang dalam hidup aku . Dan , aku sangatsangat berharap diorang bahagia jugakk ada aku dalam hidup diorang . Aku tak nak terpisah dari korang . kalau bolehh , aku tak nak ada sorang pun yang pindah dari sekolah kita sekarang nii . Tapi , kalau korang rasa pindah tu lebih baik untuk masa depan korang , aku redha , just aku harap . tak ada sorang pun dari kita yang akan lupakan tali persahabatan yang kita dah bina ni . Aku tahu , hubungan kita belum sepenuhnyaa kukuh , sebab tuh masih ada lagi pergaduhan antara kita . But , that's okay . Kita akan samasama baiki lagi hubungan kita nii . Aku nak hubungan ni sampai bilabila . nanti , tiaptiap bulan kita akan sambut monthlysary and tiaptiap tahun kita akan sambut anniversary . Biarlah apa punn orang nak cakap pasall kita , asalkan kita still bersama , we'll face it together . last but not least , aku sayang korang . Korang lahh yang menyebab kan aku sakit , korang lahh jugakk yang menyembuhkan aku balik , korang yang buat aku jatuh , korang jugakk yang tolong aku berdiri balikk . korang yang selalu gelak dengan aku , korang jugak lahh yang selalu nangis dengan aku . and aku nak korang sentiasa ada dekat dengan aku . *HappyBelated5thMonthlysary . Mmmmmuuuaaahhh . LoveYouDamnMuch .

No comments:

Post a Comment