Sunday 30 December 2012

Mereka :) .

Assalammualaikum .
Awak , awak , awak dan awak semua . Hari nihh berapa hari bulan ? 30/12/2012 ehh ? Oh myy , malas nya aku nak pergi sekolah , act , aku malas nak balik hostel . Seriously , tak ada mood nak balik , nak menghadap muka Chua lagii . Please give me streght Ya Allah . Dengan homework aku tak siap lagii . Bukan tak siap , tak sentuh sebenarnya . Kenapa ? Aku sibukk , tolong mak dekat kedai , balik jaga nenek , malam dah penat , tidur . And , dengan masalah masalah yang datang time cuti ni , semua buat aku rasa macam ==' . Haihh . Hmm , tahun depan aku form 3 . Last batch yang ambik PMR . Hmm , doakan aku k ? Act , aku dah melalut dari topic asal . HAHA . Hmm , siapa mereka ? Mereka nihh orang orang yang rapat dengan aku . Hmm . Guys , ada something untuk korang . Thiss . :) .

Abah , ibu , along , angah , alang : Hmm , adik nak mintak maaf kalau sepanjang cuti nihh adik ada  buat semua sakit hati , marah dekat adik , adik terkurang ajar ke . Adik mintak maaf sangatsangat . Maybe tak sengaja . Hmm , yeah , cuti yang seronok disamping family tersayang . Langkawi , Miri , Genting . Thanks for all the precious time you had spent with  me . *English hancur . Hmm , adik nak balik hostel dahh , maybe jarang balik sebab dah form3 . Hmm , doaan adik untuk Pmr . :) . In Shaa Allah , adik akan buat yang terbaik . And , In Shaa Allah , i'll give you 8A's . Amin .

Nur Faizah Abdul Zamzuri : Nyahh , jaga diri baikbaik . Kalau rindu aku , tengok gelang yang aku tertinggal dekat rumah kau tu k ? Aku sayang kau . Form3 nihh , kita berjuang sesama k . Kita berjaya sesama . Nanti , ada free time , kita lepak lagi tauu . Aku datang rumah kau ke , kau datang rumah aku or kita keluar je g manemane , sesama . Dear , ILoveYou so much . Belajar rajinrajin , banggakan ibu ayah kau . Buktikan kau boleh tauu . Aku akan selalu doakan kau . Kau pun doakan aku tauu . Hmm , aku rindu kau . Nanti bila aku dah balik hostel nanti , kau jangan lupakan aku tauu . Take care , Faizah . Ily , Imy . :D .

Nur Shuhada Zulhairis : Shu , take a good care of yourself . Thanks ingat kan aku pasal makan ubat . Thanks spent time bertweet dengan aku . Hmm , Sorry kalau ada buat kau sakit hati sepanjang cuti nihh .Ya , aku tahu aku ada buat kau sakit hati . Hmm , Thanx dengar luahan perasaan aku pasal Atyn hari tuhh . Kau dengan Faizah memang bestie ahh . Selalu ada bila aku perlukan korang . Dear , ILoveYou so much . Study hard , nak PMR kan ? Aku doakan yang terbaik untuk kau . Jangan lupa sebut nama aku dalam setiap doa kau tauu . Hmm , jangan lupakan aku bila aku balik hostel nanti tau . Take care , Shuhada . Ily , Imy .


No comments:

Post a Comment