Sunday 23 December 2012

What are we now ?

Assalammualaikum .
Hey guys , sorry lahh . Dah lama sesangat aku tak update sejak cuti nihh . Hmm , aku tetiba je dapat idea nak menaip nihh hahh . Hmm , okay . let's start . Kenal Izatyn Radiyah ? Aku pernah buat post pasal dia sebelum nihh , pasal sahabat kot . entah lahh , aku tak ingat ahh . Hmm , bagi korang , apa makna sahabat ? Err , bagi aku , sahabat is someone or ramai yang always ada dengan kau bila kau susah and senang . Dia lah tempat kau mengadu , menggedik , luah perasaan . Jyeaahh , everything . Hmm , aku gaduh dengan Atyn . :'( . Sedihh sangat wehh , cerita dia macamm nihh . Hmm , waktu awal2 cuti hari tuhh , aku pergi Miri seminggu , balik tuhh , aku ada lepak dengan dia satu hari . Then , esok nyaa , dia balik kg . Hari selasa hari tuhh baru jumpa dia balik . See ? Lama kan tak jumpa dia ? Malam selasa tuhh , ada pasar malam dekat taman aku nihh , aku keluar nak pergi p.malam dengan sorang budak nihh , nama dia Ayuni , bukan Ayuni dari planet matoki tuhh tauu . dia ayuni lain . twitter pun tak ada . Aku keluar , tetiba adik atyn dtg lari2 dekat aku jerit2 ckp atyn dah balik . then , di pergi panggil atyn . lama aku tunggu tetiba atyn jerit , " aku tak nak jumpa dia lah . " tersentap hati aku dengar wehh . Gugur air mata aku dekat situ . then , aku buat bodoh jee , pergi pasar malam . Aku sabar lagi . Rabu aku tak jumpa dia . Khamis malam tuhh , dia text aku , kata nak lepak . aku okay je ahh , dalam hati berharap yang dia nihh dahh okay dahh . Tengah lelepak , lapar pulakk , aku ajak dia , ayuni , dengan adik atyn , nama atirah . pergi beli burger , time tengah tunggu burger tuhh , kitaorang duduk sesama . tetiba atyn bangun , dia pergi tempat lain . duduk sorang2 dengar lagu SUATU HARI NANTI tak silap aku . Then , otw nak balik , aku tanya dia , kau asal ? dia kata takde pape , aku okay jee , macam biasa . Sampai je rumah aku , dia terus balikk , aku tanya Ayuni , asal dengan dia . Ayuni kata , dia dah muak , menyampah dengan aku . Whatt ? Terkejut aku . kenapa tak ckp sendiri ? Okay fine , kalau kau takut aku kecik hati . Tapi , bila tahu dr mulut orang , boleh buat aku kena heart attack wehh . Hmm .

Atyn , kau kenapa ? Aku buat salah dengan kau ke ? Aku mintak maaf k ? Hmm , so , betul lah text kau dengan anis yang aku baca hari tuhh ? Kau tak suka aku ada dekat rumah kann ? Great . Lain kali cakap awal-awal , so , aku tak akan ajak kau lepak dengan aku , pergi sana sini . Get it ? kalau kau bagi tahu awal2 , kau pun tak yah pepenat teman aku , aku pun tak lah nampak terhegeh-hegeh dekat kau . Hmm , it's up to you . Aku tahu kau dah baca text 14 page yang aku hantar dekat kau tuhh kan ? Just kau malas nak reply atau layan aku nihh . Jyeahh , aku sedar Atyn , aku ni bukan siapasiapa untuk kau . Hmm , Atyn , tadi kau text aku , ckp nak join lepak . Aku ok jee , bila aku kata nak pergi kdai . Kau ikut jee . Muka kau bermasalah wehh , sampai akak kedai tu pun tegur . Kau kenapa ? Walaupun macam nii kau buat aku , aku still boleh pinjam kan bahu aku untuk kau tumpang nangis wehh . Aku pernah rapat dengan kau . Aku tahu bila kau ada masalah . Kalau kau nak kongsi dengan aku , aku ada jee dekat sinih . Just call or text je aku . Atyn , aku mintak maaf , aku dah tak sayang kau macam mana aku sayang kau dulu . Aku sekarang lebih sayang kan Faizah , Hada n SHAMAS . Tapi jangan risau , kau masih ada tempat tersendiri dalam hati aku . Atyn , hari tuhh aku bagi kau lagu HARGAI AKU , kenapa kau tak nak dengar ? Aku tak mintak apa-2 pun Atyn , aku just nak kau dengar . and phm kan lirik dia , Atyn , aku tahu aku nihh tak ada apa-apa yang special , tapi , aku mintak kau hargai kehadiran aku dekat sisi kau . Maybe sekarang kau tak rasa yang kau perlu kan aku . tapi mungkin satu hari nanti . Atyn , kita mesti hargai semua yang ada dekat sisi kita , even dia tak pernah bagi apa2 deat kita . Hmm , aku rindu kau yang dulu . Kau yang pantang ada apa2 carikk aku . HAHA , mungkin aku nihh terlebih berangan nak kau carikk aku bila ada apa2 . Hmm , klah . Aku mintak maaf , dari hujung rambut sampai hujung kaki kalau aku ada buat salah dengan kau . Halalkan segala makan minum yang kau pernah bagi dekat akuu . Thanx sebab pernah warnai kehidupan aku dengan hubungan SAHABAT antara kita . I'll always pray for you . Assalammualaikum .

No comments:

Post a Comment