Sunday 14 April 2013

I don't know :'(.

Assalammualaikum.
Hey guys,sorry lama gila berbulan-bulan tak update.Hmm,buzy dan sedikit malas.HAHA.Hmm,act,harinih nak cerita apa yang dah berminggu-minggu terbuku dalam hati.

Yes.aku sedih.Sedih sangatsangat.Hmm, susah jugak kan kalau dah terlalu sayang nih . Hmm , Ingat lagi pasal SHAMAS yang aku selalu cerita sebelumsebelum ni ? Hmm , sekarang dah jagi iSHAMAS . Ada new member , Izzati . Hari ni bukan nak cerita pasal zati je . Hmm ,  aku tak tahu apa nak jadi dengan group ni . Kadangkadang aku rasa macam aku ni lah punca kita jadi macam ni . Sebab tu lah sampai terlintas dalam hati aku nak keluar dari group ni hari tuhh . 
To be honest , aku memang tak ada masalah langsung dengan korang semua tapi aku tak tahu kenapa aku jadi mcm ni dengan Iedi .Hmm , Iedi , kau kenapa ? Kenapa kau layan aku mcam ni ? Kau tahu apa perasaan aku bila kau buat aku macam tuhh ? Pernah kau fikir apa yang akan aku rasa bila kau layan aku mcm tuhh ? Hmm , berhari-hari aku nangis pasal kita , pernah kau kesah ? Sampai sakitsakit , demamdemam aku pikir kan masalah kita , pernah kau care ? Hey girl , be matured please . Kita dah form 3 wehh . Takkan asyik nak gaduh mcm budak umur 7 tahun macam nii ? Seriously , aku dah tawar hati nak pujuk kau . Aku tak tahu apa salah aku sampai kau layan aku mcm ni ? Susah ke kau nak cakap apa salah aku ? Kau takut aku kecik hati ? Hey . dengan layanan kau yang macam ni lagi kecik hati aku wehh .

Iedi ,  . Hmm , kau dah lupa ke time kita baik dulu ? I mean . beberapa minggu lepas . Kau dah lupakan semua benda yang kita buat samasama ? Wehh , demi Allah aku rindu semua kenangan kita wehh . 11 bulan kita samasama bukan sikit kenangan yang kita ada . Aku rindu nak angkat kau . Aku rindu nak pergi masak air dengan kau . Aku rindu nak stay up dengan kau . Aku rindu nak buat nestum dengan kau . Aku rindu nak gelakgelak dengan kau . Aku rindu semua benda lawak yang kau buat . Aku rindu semua yang berkaitan dengan kita . Aku rindu . Aku rindu nak borakborak dengan kau. Aku rindu nak masuk surau lambat dengan kau . Aku rindu nak lepak belakang bilik wudhuk dengan kau . Aku rindu nak dnegar semua cerita yang berkaitan dengan kau . AKu rindu nak buat planning untuk sambut monthlysary kita .  Benda paling aku rindu , aku rindu nak SUAP kau makan dekat dining . Sebab benda tu lah benda last aku buat sebelum kita gaduh . Lepas ni , boleh tak kalau aku nak buat bendabenda nihh lagi ?
Apa salah aku wehh ? Cakaplah . Kenapa kita jadi macam ni ? Kenapa ? Jawab lah Iedi . Kalau salah aku , aku mintak maaf sangat sangat . Aku nak kita jadi macam dulu . Wehh , aku sayang kau . Kau dengan yang lain penyeri hidup aku dekat hostel tuhh . Biarlah kau nak cakap aku mengarut ke , apa ke . Yang aku tahu . Aku sayang kau . Sayang sangatsangat . Aku taknak kita berpecah . 

*Sorry kalau ada typo.Aku taip dalam keadaan menangis . 

No comments:

Post a Comment