Friday 3 May 2013

The three weeks and YOU !

Assalammualaikum.
Hai guys . Rasa macam dah lama je aku tak balik rumah . Hmm , dalam tiga minggulah jugak . Hmm , dalam tiga minggu tu aku asyik nangis jee . Yeah , I am Sarah , the cengeng girl . Better aku menangis dari aku naik tangan dekat kau . Biarlah sampai sakitsakit kepala aku ni . Sampai sembab mata menangis kerana kau . Aku tak rasa kau tahu aku menangis , apatah lagi nak tahu aku nangis sebab kau . Hmm , it's okay . Aku dah biasa macam ni . Aku bukan nak suruh orang bagi attention dekat aku , cukuplah setakat sorang dua yang datang dekat aku time aku nangis and tanya aku kenapa , dengar aku cerita , bagi respon dekat cerita aku . Hmm , susahnya nak cari sorang dua tu walaupun aku hidup di kalangan beribu orang . 
Tiga minggu tu , banyak sangat masalah yang datang . Orang nampak aku senyum , tapi , dalam hati aku , tak pernah berhenti menangis , nak nak bila tengok muka kau pandang aku macam aku ni binatang yang sangat menjijik kan . Aku dah banyak dah sabar wehh dengan kau . Tapi kau tak pernah respect rasa sabar aku dekat kau , kau lagi cabar kesabaran aku lagi adalah . Haih , selamat lah tak naik tangan atau kaki aku ni dekat muka atau badan kau tu wehh . Mulai hari ni , suka hati kau lah wehh , apa kau nak buat , kau buat lah . Aku dah banyak kali cakap , kalau aku sayang , aku sangat mengambil berat , tapi , bila perasaan sayang tu hilang ..... Hmmm .

Untuk kau yang buat tiga minggu aku penuh dengan air mata , tahniah sebab dah berjaya buat aku sentiasa menangis . Take a good care of yourself bacause i'm not the old Sarah that will always take care of you . Maafkan semua salah aku dekat kau yang kau belum maafkan lagi . Kau boleh cari aku bila kau rasa kau perlu kan aku nanti . Aku tak sekejam yang kau sangka , dengan senangnya boleh lupakan semua kenangan kita . Hmm .

No comments:

Post a Comment