Friday 24 May 2013

Happy Belated 1st Anniversary .

Assalammualaikum .
Hai readers . Hmm . Rasa macam dah lama jee aku tak update blog nihh . Rindu pulakk . Haha . hmm . harini nakk cerita pasal Anniversary . Act , anniversary semalam . Nak update , tapi , tak jadi , sebab aku terkhusyuk layan forteen dekat youtube . Hehe . Sampai pukul dua lebehh kott . Okayokay . Dah , stop . Back to our topic . Hmm . Ohh ya , lupa nak cakap . Ni pasal anniversary aku dengan ISHAMAS . Yeaaayyyhhh . Dah setahun . Lama dah tunggu date semalam , akhirnya tiba jugakk . Tapi , yang tak best nya , aku takde dengan diorang time semalam . Sebab aku dah balik dulu . Demam . Hmm , takpelahh . Yang penting aku tak lupakan diorang and date tu , Ya dokk  ? Hmm , talking about them . Suddenly i feel like i miss them damn much . Baru tiga hari tak jumpa . Cuti pulakk 2 minggu . Haihh , lamanyaaaa . Takpelah . Cuti seronok . >_< .
Nii time sambut monthlysary ke-lapan kitaorang .

Hmm . aku suka tengok gambar dekat atas tu . Nak tahu kenapa aku suka ? Sebab aku palingg tinggi . Jyeahhh . Hmm . Aku rindu nak macam ni . But , sokayy lah . Dah ada improvement dah pun hubungan kitaorang ni . Dah tak macam dua tiga bulan sebelum ni . Kami dah semakin rapat sekarang . Alhamdulillah . Terima kasih Allah sebab kurniakan aku insan-insan yang macam diorang ni dalam hidup aku . Lindungilah persahabatan kami ya Allah . Terapkan nilai-nilai yang baik dalam diri kami . Kukuh kan rasa kasih antara kami . Amin . 

Guys , Happy belated Anniversary . Thanx untuk setahun yang amatamat bernilai ni . Kekalkan relayy kita okay ? Aku sayang korang . In Shaa Allah , korang sahabat aku dunia akhirat . Nothing can seperate us accept death . Kalau tahun depan , ada antara kita yang pindah . Jangan lupakan group ni tau . keep in touch . Keep remembering each other . Korang , good luck PMR .  In Shaa Allah , kita bertujuh akan dapat 8A , Amin . Aku sayang korang , SAHABAT <3 . :D .
Nanti sambut lagi tau . Makan benda lain pulakk .

Aku tahu korang tak suka gambar nii . Tapii aku suka . Every picture has its own memory . Same goes with us .

No comments:

Post a Comment