Sunday 13 October 2013

Blablablablabla

Assalammualaikum .
Haaacchhhhuuummmm . Aduhh , sakit hidung , lamanya tak bukak blog . Maklum lee , orang exam . Heee . Okayokay , now dah habis PMR and now I'm Freeeeeee . Yeayyyy . Okay , maaf , over excited . Hmm , exam harituhh , Alhamdulillah , boleh jawab , Memang lee boleh , yang tak tahu pun aku main jawab jee , asalkan ada jawapan . Haha . Hmm , semoga penanda-penanda kertas aku tuhh berada dalam keadaan tenang dan happy jee time tanda kertas aku . Amin . Enough pasal exam . Now , next story . .
Hmmmmmmmm , cite apa ekk ? Ouh , okay . Sekarang aku dah ada adikk . No , bukan adik kandung , ibu aku dah 53 . kalau pregnant , buat kena marah dengan doktor jeee . -.- . Hmm , her name is Ameere Fateha . She's 13 . Mghs student and of course hostelife . Hurm hurm hurm . Nak tengok gambar ? Errkk , takut ahh nak curikk gambar dia , bagi tengok gambar aku dengan dia je lahh . Boleh ? Tak boleh ? ahh , kesah apa aku . Blog aku kan ? Hewhewhew . Hmm , japjap , nak upload lee nihh .
Aku dan dia .

Hmm , Time tuhh ada majlis hari raya dekat hostel . Baru aku perasan baju kita orang warna lebih kurang . Hmm , act , aku tak plan dengan dia pun nak pakai baju warna dekatdekat , aku plan dengan I'SHAMAS je nak pakai biru or turqoise . Hmm , dah lahh . Tu je nak cite pasal dia nihh . 


Oh ya , sebut pasal jamuan hari raya tuhh , Kan aku cakap aku plan nak pakai baju sama dengan I'SHAMAS kan ? Nak tengok dakk gambargambar kami yang comel tuh ? Huh , perasan , haha . Kejap ehh .







So , that's our story time jamuan raya . Sama tak colour baju ? Takk ? hmm , siput and zati memang lain sikit , ahhh , tak kesah lee , asalkan still dalam keluarga hijau and biru . Hmm , we are now 1 year 4 months , lagi beberapa hari jadilah 1 year 5 months . Happy ? Of course . Sahabat dunia akhirat nihh . Susah nak carikk kawankawan macam nihh . even ada jugak bendabenda yang menyakitkan hati , sokayy ahh tuu . Adatlah berkawan macam tuhh kan ? Pagi gaduh , petang dah baik dah , palingpaling pun sehari dua jee . Thanx for being my bestest bestfriends . Saaayyyaaannnggg korang :* .

 Tu je lahh yang terlintas dekat fikiran sekarang nihh . Nanti kalau ada apa-apa cerita , and aku rajin nak menaip , aku update lagi okayyyy . Byeeeee . Lovexxxxx muchhxxxx . Assalammualaikum XD .

No comments:

Post a Comment