Sunday 3 November 2013

Annual Dinner , Malam Tradisonal .

Assalammualaikum , Hey , we meet again . Hewhewhew . Tadi baru update . Ni nak update lagi . Time banyak cerita memang macam nihh . Kalau tak , jangan harap ah aku rajin cem ginihh nak update .
Okay . Back to the story . Hmmmmmm , dinner nihh bertarikh 18/10/2013 . bermula jam 8.30 malam . Bertempat di Ramada Plaza , Melaka . Hmm . Tema untuk this year is Satu Malaysia . Apa yang kau terbayang dalam kepala ? Baju kurung ? Punjabi ? Sari ? Cheongsam ? Kebaya ? Ke tak terbayang pape ? Heee . Hmm , semua tu boleh pakai . Asalkan tak pakai pakaian lelaki jee . Even pakaian lelaki tu pun tradisional jugakk . Hmm . Aku pakai ape ? Err , act , aku nak pakai cheongsam . Aku pun pergi le Kamdar dengan ibu , beli kain warna merah . Lepas tu hantar dekat taylor yang selalu buat baju ibu . Then , makcik tu salah jahit . Marah ? Of course . Dah macam dress je dia jahit baju aku . Hmm . Mai pakai punjabi , Hanis pun sama . Zati and Fahimah pakai kebaya . Siput baju kurung . Iedi punjabi jugakk . Gambar ? Okay . Let's the picture tell the story for the night . (((Broken English))) Harap maklum . Hee :D .
Nahhhh Amekk Nihhhhh .
Gegar sebab amek dari dalam bas.Bas belum berhenti.

 Aku tak suke rupa aku time dinner nihh . Hoodie tu pendek .
 We . Sahabat dunia akhirat . In Shaa Allah . Lovexx .
 Anak keling . Ehh , sorry-sorry . Salahh . 
 Mai je yang dapat cabutan bertuah .
 Antara makanan yang dihidangkan . Oh lupa nak bagitahu , makanan this year ialah Chinese Food . Hm , sedap ? Not so good ahh .
 Memperagakan baju . Kebaya,Punjabi,Kurung,Cheongsam tak jadii.
 Dunia akhirat punya sahabat nihh .



 Dah lebih pukul 12.Iedi's birthday.Dia nangis terharu.Hewhewhew.


Kami gila bersama , waras bersama . Ketawa bersama , menangis bersama . Makan bersama , minum bersama . Mandi pun bersama tapi lain-lain shower ahh . Hewhewhewhew . Kami belajar bersama , berjaya pun samasama In Shaa Allah . Susah bersama senang pun bersama . We shared all thing together . Saaaaayyyyyaaaaaannnnnggggg I'SHAMAS a lotttt . Sangaaaatttsangggaatttt . Muahhhhxxxxxx .

Sekian terima kasih . Thanx sebab menyinggah . Menghabiskan masa melayan bebelan merapu merepek aku nihh . Assalammualaikum :D .

No comments:

Post a Comment